مشاور امور مالیاتی

نیاز به مشاور امور مالیاتی :

ارائه خدمات مشاوره مالیاتی تخصصی باتوجه به قوانین مالیاتی جدید می تواند جهت جلوگیری از ضایع شدن حق اشخاص حقیقی و حقوقی ضروری باشد.

در اینجا مشاور امور مالیاتی نقش مهمی ایفا می کند زیرا توان و تجربه متخصصان و کارشناسان ما برای ارائه مشاور امور مالیاتی و مالی یه کمک شما کارفرمایان محترم خواهد آمد.

خدمات مشاوره امور مالیاتی :

• ارائه مشاوره در مورد معافیتهای مالیاتی
  • ارائه مشاوره در مورد مالیات بر ارزش افزوده
  • ارائه مشاوره در تمام زمینه های مالیاتی و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه
  • ارائه مشاوره در مورد پرونده های مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی
پیشنهاد بازدید  موسسه و شرکت خدمات مشاوره مالیاتی | مالی | حسابداری | حسابرسی در امیریه

با توجه به تخصصی بودن این شغل وجود کارشناس امور مالیاتی با مدارک حسابداری یا اقتصاد و یا مدیریت گرایش مالی نیازمند است که در موسسه حسابداری و حسابرسی دانا محاسب فکور مورد توجه قرار گرفته است.

اصول مورد نیاز مشاور امور مالیاتی :

در بعضی از مواقع تصور از مشاور امور مالیاتی این است که برخلاف قوانین و مقرارات به حل مسائل و مشکلات بپردازد در صورتی که اینطور نیست. با طرح جامع مالیاتی که به شکل گیری سامانه های مالیاتی منجر شد طبق ماده ۱۶۹ تحت نظارت سازمان امور مالیاتی قرار دارد.اطلاعات به روز در این زمینه به عنوان ویژگی یک مشاور مالیاتی خوب می تواند نتیجه بخش باشد.منظور از اطلاعات به روز تسلط داشتن بر تطبیق بخشنامه و قوانین و مقررات با اوضاع و شرایط و نوع فعالیت مودیان می باشد.اگر مشاور امور مالیاتی این توانایی را جهت ارائه تشخیص مالیات داشته باشد راحت تر و سریع تر به دفاع از پرونده های مالیاتی می پردازد.حتی در بعضی از مواقع که شرایط خاص و فرصت محدود وجود دارد و در صورتی که ارائه لایحه نیاز نباشد مشکل را می توان در سریع ترین زمان در حد یک تماس تلفنی حل کرد،پس در اولین فرصت با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد بازدید  ‎نمونه کد اقتصادی